Mitt nya vrålåk

Den e så fin och så bra min nya bil så nu längtar jag tills det är dax att jobba igen.
Måndagar och torsdagar har jag bokat in kunder till att börja med. Svärmorsan följer med som barnvakt och vi har så trevligt i nya bilen. Chillie har fått en alldeles egen hedrande plats där bak och Wilmer sitter i mitten. Idag lyssnade vi på barnkammarboken och satt och sjöng.







Jag håller på att inreda den för fullt och det är inte helt lätt med en Bebis som inte vill sova mer än 30 min åt gången (han börjar få tänder och har vart väldigt gnällig den här veckan) men det går sakta men säkert framåt. Snart har var sak sin egen plats och det kommer bli superenkelt att jobba och att hålla ording och reda.
Chillie fick åka där bak första gången idag och det gick riktigt bra. Hon la sig ner på motorvägen. När hon sitter där fram blir hon bara stressad av allt som flyger förbi och allt hon måste ha koll på så jag tror att det här är perfekt. Hon har ett fönster in till kupen så hon ser och hör oss hela tiden.
Jag ska instalera en damsugare så jag inte slarvar med städningen och en micro så kan jag spara in lite pengar på luncherna. Bara säng som fattas så kan jag flytta ut.. he.. he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0